Prezidenta kandidāte Dana Kristiāna Skrupska

Mūsu trešā SP prezidenta amata kandidāte – Dana Kristiāna Skrupska. Iespējams, jūs viņu zināt kā meiteni, kas darbojas skolēnu padomē, teātra pulciņā vai vienkārši esat viņu kaut kur manījuši skolas gaiteņos. Meitene ar savu viedokli un nezūdošo vēlmi iesaistīties, palīdzēt, darīt.

Lūk, arī pēdējā intervija, pirms rītdienas vēlēšanām🙂

1. Kā zinām, tu aktīvi iesaisties gan dažādu pasākumu rīkošanā, gan citās SP rīkotajās nodarbēs. Kad tu saprati, ka tas ir tas, kas tevi interesē un ka tu to vēlies darīt?

Man patīk iesaistīties skolas pasākumos. Man patīk tos organizēt, jo pēc tam ir neizsakāms prieks dzirdēt labas atsauksmes no skolasbiedriem un skolotājiem. Es pavisam vienkārši esmu sabiedrisks cilvēks. Es uzzināju par Skolēnu Padomi un lēnām sāku tajā darboties. Es uzskatu, ka Skolēnu Padome palīdz pārvarēt stresu, uzstājoties publikas priekšā, sastrādāties komandā un iemācīties aizstāvēt savas idejas. Vismaz to es esmu ieguvusi šo divu gadu laikā.

2. Kāpēc tu izdomāji kandidēt par SP prezidenti?

Šī doma man ienāca prātā jau diezgan sen, kad es vēl gāju pamatskolā. Tā es to turēju pie sevis un gaidīju īsto mirkli, kad būšu pietiekami liela, lai kandidētu. Beidzot varu teikt, ka šis mirklis ir pienācis.🙂

3. Kā juties tuvojoties vēlēšanām? Nebija tāds brīdis, kad vēlējies atsaukt savu kandidatūru vai visu pamest?

Pirms dažām dienām es vispār neuztraucos, taču jo tuvāk nāk vēlēšanas, jo biežāk sāk parādīties stress. Par kandidatūras atsaukšanu es biju iedomājusies, bet tas nebija nopietni, jo es esmu gatava strādāt Skolēnu Padomē un tieši tāpēc arī no stresa nevajadzētu uztraukties.

4. Kā tu vērtē savu uzstāšanos debatēs?

Pirms debatēm bija neliels uztraukums, ka tik nepateikt kaut ko nepareizi. Daži jautājumi bija diezgan āķīgi un man vajadzēja kārtīgi pārdomāt savas atbildes, kas bija diezgan grūti, jo mums nebija dots pārāk ilgs laiks, lai atbildētu. Vislielākais atbalsts bija draugi un klasesbiedri, uz kuriem es paskatījos un kuri pretī smaidīja.

5. Kāpēc jābalso tieši par tevi?

Es uzskatu, ka Skolēnu Padomei ir vajadzīgas jaunas vēsmas. Katram no mums ir jaunas idejas, kuras mēs vēlētos īstenot. Es domāju, ka jābalso par mani, jo es uzskatu, ka arī meitene ir spējīga vadīt Skolēnu Padomi.

6. Kādu tu redzi SP nākotnē? Un kas ir tas, ko tu vēlētos mainīt, uzlabot vai ieviest?

SP nākotnē – tā varētu būt saliedēta komanda, kas ir gatava veltīt laiku savai skolai. Cilvēki, kuru būtu gatavi pavadīt garas stundas darba procesā, lai kopīgi radītu, ko nozīmīgu un paliekošu. Es ceru, ka turpmākā Skolēnu Padomes komanda būs pietiekami aktīva, lai rādītu labu piemēru skolasbiedriem.

7. Ko tu novēli pārējiem kandidātiem (arī sev)?

 Es novēlu gan Vladlenam, gan Pēterim šo visu priekšvēlēšanu trakumu uztvert mierīgi. Es ceru, ka neskatoties uz to, kurš no mums būs uzvarētājs, mēs spēsim arī turpmāk sastrādāties. Mums visiem ir labas idejas, un es zinu, ka pēc šīm vēlēšanām Skolēnu Padome kļūs vēl aktīvāka un darīs visu, lai skolēni vēlētos iesaistīties savas skolas sabiedriskajā dzīvē.

Komentēt

