Sveiciens no bloga komandas

Hei! Kā jūs izbaudījāt pirmo vasaras brīvlaika mēnesi? Mēs bloga komanda šī mēneša laikā meklējām informāciju, kas mums bija paskrējusi garām vai kuru vienkārši nebija laika jums atrādīt, taču beidzot arī mēs esam gatavi doties vasaras brīvlaikā, lai varētu izbaudīt pilnīgi visus vasaras priekus.
Pagājušā mācību gada laikā blogs ir piedzīvojis ļoti daudz un dažādas lietas. Varētu sākt kaut vai ar to, ka mūsu skolai vispār ir radies savs Skolēnu Padomes blogs.
Šo deviņu mēnešu laikā mēs piedalījāmies gandrīz visos skolas pasākumos un pilnībā izbaudījām skolas dzīvi.
Mēs dzirdējām daudz labu vārdu un dzirdējām arī kritiku, taču tas mūs neatturēja no rakstīšanas. Cerams, ka mēs jums radījām interesi par visu mūsu skolā notiekošo.
Ja arī jūs esat aktīvi, radošu ideju pārņemti un vēlaties mums palīdzēt tad droši piesakieties bloga komandai.
Viss, kas jums jāizdara ir jāatsūta mums e-pasts uz r64vsk.sp@gmail.com ar motivācijas vēstuli, tieši kāpēc jums jābūt bloga komandā un neliels apraksts par kādu no mūsu skolas pasākumiem. Iesniegumus gaidīsim līdz 9. septembrim.
Lai jūs iedrošinātu mēs padalīsimies ar saviem iespaidiem par šo gadu un saviem vasaras plāniem.

Jūsu DDD (DitaDāvisDana)

Dita:
Šogad, uzsākot darbu pie bloga, es zināju, ka tas būs labs piedzīvojums. Tas ir darbs ar cilvēkiem, un tāpēc sanāk bieži atrasties dažādos pasākumos.

Gan es, gan mēs visi šī mācību gada laikā esam ļoti daudz lasījuši, rakstījuši un meklējuši informāciju.
Man bija tas prieks šogad vadīt bloga komandu. Tas bija diezgan atbildīgs darbs un bija svarīgi organizēt darbus. Es atceros kā mēs ar Danu un Dāvi, ilgi runājot, Skype mainījām bloga dizainu un rakstījām rakstus.
Tās visas ir labas atmiņas, un man ir prieks, ka mūsu raksti ir piesaistījuši uzmanību daudziem uzticīgiem lasītājiem. Paldies jums par to.
Viens vasaras mēnesis jau ir pagājis, taču man vēl ir divi mēneši, lai izbaudītu visu vasaras burvību. Jūlija sākumā es kopā ar mūsu skolas deju kolektīvu došos uz Franciju.
Tad jau redzēs kā paies atlikusī vasara, bet es zinu, ka tā būs laba. Tāpēc novēlu jums katru notikumu, ceļojumu u.t.t. uztvert kā piedzīvojumu.

Dāvis:
Varbūt daudzi no jums to nemaz nezināja, bet arī es šogad strādāju pie tā, lai mūsu skolas SP blogu būtu interesanti lasīt un tas būtu acīm tīkamāks. Mans lauciņš šogad nebija tik daudz rakstu rakstīšana kā bloga tehniskās daļas uzturēšana un rakstu kombinēšana. Gan jau, ka bijāt pamanījuši arī to, ka bieži vien pa skolu skraidīju ar fotokameru kaklā, lai noķertu labākos dažādu pasākumu mirkļus un tos vēlāk parādītu jums blogā. Domāju, ka laikam ejot esmu guvis pieredzi, un man manu uzdevumu izdodas izpildīt arvien labāk.
Diemžēl trešā daļa vasaras brīvlaika jau ir pagājis. To es pavadīju samērā mierīgā atmosfērā. Jūlijā lielākoties esmu ieplānojis apskatīt ārzemes(Šo rakstiņu rakstu 4h pirms došanās uz Franciju kopā ar mūsu skolas deju kolektīvu.) Augustam gan plānus vēl neesmu izkalis.
Cerams, ka jums visiem šī vasara būs piedzīvojumiem pilna!

Dana:
Šī gada laikā, kuru pavadīju strādājot pie skolas bloga es ieguvu lielisku pieredzi, jo mums bija jāpiedalās gandrīz visos skolas pasākumos. Tas bija gan aizraujoši, gan nogurdinoši vienlaicīgi.
Protams, bija tādi vakari, kad tu skaidri zināji, ka ir jāuzraksta raksts, bet bija sakrājušies neskaitāmi darbi, kas bija svarīgāki. Un es atvainojos, ja no manas puses kaut kas nebija līdz galam gatavs. J
Es domāju kā šāda iesaistīšanās skolas dzīvē ir noderīga, jo tā iemāca ļoti daudz ko. Šajā darbā ir jākontaktējas ar citiem un labi var izkopt rakstīšanas prasmes. Tiem, kas nākamajā gadā vēlās pievienoties bloga komandai es varu pateikt tikai vienu-tas ir FORŠI. Tā kā piesakāties. 😉
Vasarā esmu ieplānojusi doties uz EYP (Eiropas Jauniešu Parlamenta) nacionālo sesiju tepat Rīgā, lai iepazītos ar vienaudžiem, kas ir zinātkāri, lai veidotu mūsu nākotni labāku un palīdzētu jauniešiem izprast politiku, ekonomi, cilvēktiesības u.t.t.
Neizpaliks arī braukšana uz jūru, peldēšanās, sauļošanās un, protams, Positivus.
Novēlu visiem kārtīgi atpūsties un uzkrāt enerģiju nākamajām mācību gadam.

Ar šo rakstu arī mēs noslēdzam mūsu pirmo darbības gadu un ejam atvaļinājumā. Cerams, ka jums mūsu rakstītais patika un likās interesants. Gaidīsim jūsu pieteikumus, MUMS VAJAG PALĪGUS!

Izbaudiet vasaru!

Atcerēties sekot mums:
Twitter: @R64VSK_SP
Youtube: R64VSKSP

Un rakstīt e-pastus ar saviem ierosinājumiem, piedāvājumiem, idejām un atsauksmēm uz:
r64vsk.sp@gmail.com

Komentēt