Iepazīstiet tuvāk apmaiņas skolnieci Nelliju

Sveiki, lasītāji!

Noteikti esat jau pamanījuši, ka ar šo mācību gadu 10. klasē savas mācību gaitas uzsākusi apmaiņas skolniece no Vācijas. Cik mums zināms, pēdējo pāris gadu laikā Nellija ir vienīgā apmaiņas skolniece mūsu skolā, tāpēc nolēmām sagatavot nelielu interviju un iepazīties vairāk ar šo jauko meiteni.

Viņas vārds ir Nellija Šēnrota (Nelly Schoenroth). Līdz šim Nellija mācījās un dzīvoja Hamburgā, bet šo mācību gadu viņa pavadīs pie mums Latvijā, mācoties 10. b klasē.

Lūk, atbildes uz mūsu sagatavotajiem jautājumiem.

1. Vai šī ir tava pirmā reize Latvijā un kāds ir tavs pirmais iespaids par Rīgu?

Jā, Latvijā es esmu pirmo reizi. Pirms ierašanās Rīgā, domāju, ka tā ir lielāka. Iebraucot Rīgā, biju ļoti pārsteigta, ka te ir tik daudz koku un citu zaļumu, jo Hamburgā tā nav. Vēl viena atšķirība starp Rīgu un Hamburgu ir tā, ka šeit ir daudz vairāk klaiņojošu sunīšu un kaķīšu.

2. Kāpēc tu izvēlējies doties apmaiņas programmā uz Latviju?

To gribēju darīt, jo vēlējos paplašināt savu redzesloku un kļūt pašpārliecinātāka, kā arī iegūt jaunu pieredzi un draugus. Latviju izvēlējos tāpēc, ka viens no maniem draugiem ir no Latvijas, un, godīgi sakot, gribēju atšķirties no citiem vācu jauniešiem, izvēloties neierastāku galamērķi savai apmaiņas programmai.

3. Kāds ir tavs pirmais iespaids par mūsu skolu?

Mans pirmais iespaids ir labs. Tomēr šeit viss ir daudz citādāk kā Hamburgā.

4. Kā atšķiras mācības Vācijā un Latvijā?

Man ir grūti atbildēt uz šo jautājumu, jo šeit stundās nesaprotu ne vārda, ko saka skolotāji. Ir arī vēl citas atšķirības, ko esmu pamanījusi. Piemēram, tas, kas Latvijā skolēni sēž solos pa divi, bet Vācijā visi sēž pa grupiņām (5 cilvēki). Vēl arī tas, ka mūsu skolā vairāk tika strādāti grupu darbi. Latvijā skolotāji izvēlās vairāk runāt un stāstīt, bet Vācijā skolotāji galvenokārt atbild tikai uz jautājumiem.

5. Kā norit tavas mācības Latvijā?

Tas ir diezgan grūti, jo, kā jau teicu, es vēl neesmu iemācījusies latviešu valodu. Visbiežāk stundās vienkārši pierakstu atsevišķus vārdus, ko saprotu no skolotāja teiktā.

6. Kādi ir tavi hobiji? Vai piedalies kādos skolas pulciņos?

Mani hobiji ir bungu spēlēšana un skvošs. Sākumā vēlējos dejot tautas deju kolektīvā, bet mani klasesbiedri teica, ka tas man būs pārāk grūti, tāpēc pārdomāju.

7.Vai esi jau paspējusi apskatīt Rīgu?

Pagaidām esmu paspējusi tikai pabūt Rīgas centrā un apskatīt Vecrīgu, kā arī biju apskatīt Saulkrastus, bet nu tā jau vairs neskaitās Rīga.

8.Labi, paldies par interviju, Nellij, lai tev viss izdodas. Vēlam tev veiksmīgu šo mācību gadu!

Paldies🙂

R64VSK SP

Komentēt

