Motivējoša lekcija kopā ar Chris Moore

Vai Tu kādreiz esi aizdomājies, cik daudz Tu vari izdarīt, ja vien Tu to dari ar pareizo attieksmi un neklausies negatīvajos komentāros? Tieši par šo tēmu š.g. 17. Septembrī mūsu skolā motivējošu lekciju sniedza dzīvespriecīgias un pozitīvais Kriss Mūrs (Chris Moore).

-Kas ir Kriss?
Varētu teikt, ka viņš ir profesionāls basketbolists, kā arī ļoti pozitīvs un iedvesmojošs cilvēks.
Kriss sācis spēlēt basketbolu 4 gadu vecumā un savas profesionālas karjeras laikā spēlējis 47 valstīs.  Kriss ir dzimis Alabamā, nācis no geto rajona, un kā viņš pats teicis: „Es savā dzīvē esmu daudz redzējis.”

„Amerikā Tu nevari spēlēt basketbolu, ja Tu nemācies!” Kriss labi mācījās un labi spēlēja basketbolu, tāpēc viņam bija iespēja doties uz jebkuras valsts universitāti. Viņš izvēlējās University of Southern California (privātā universitāte), kurā viņa mācības tika pilnībā apmaksātas. „Es tiešām nezinu, ko es darītu, ja nespēlētu basketbolu.”

Krisam ir arī 15 gadus veca meita, kas dzīvo Igaunijā. Tieši tāpēc viņš izvēlējās strādāt Latvijā, lai atrastos tuvāk savai meitai.
Iespējams tie, kuri pirmdienas brīvstundā atradās sporta zālē redzēja, ka Krisam ir diezgan daudz tetovējumu. „Es nepopularizēju tetovējumus, bet man tādu ir 38!”
Pēc skolēnu uzdotajiem jautājumiem uzzinājām, ka Krisam patīk repot un no ASV viņam visvairāk pietrūkst brokastis kopā ar mammu un viņas gatavotās pankūkas.

^Spied uz bildēm, lai apskatītu Facebook bilžu galeriju!^

Daži Krisa citāti pozitīvākai dienai:

-Nav svarīgi, ko jūs darāt. Galvenais ir to mīlēt un ielikt tajā visu savu sirdi.
-Tu nevarēsi izdarīt to un šito, es viņiem atbildēju – watch me!
-Tu vari būt jebkas, kas tu vēlies būt. Vienīgais, kas tevi var atturēt esi tu pats.
-Tev vajag sev apkārt pozitīvus cilvēkus! Vienmēr būs kāds, kurš teiks – labāk nedari to.
-Neviens nav perfekts. Mēs esam cilvēki un mēdzam kļūdīties.
-Ja tu nokrīti, piecelies un turpini.
-Katru dienu, kad dusmojies, Tu zaudē dienu prieka.
-Kad jūs varat atzīt , ka jūs neesat perfekts, tas jau ir sasniegums.
-Vienmēr sakiet taisnību, jo karma zina, ja jūs melojat.
-Ja izejot no šīs zāles es jums būšu iemācījis kaut vienu lietu, tas jau būs sasniegums.

R64VSK SP

Komentēt

